framtids-planer!

aah shiit man! jag håler på å planera min framtid litegran...
jag å soffi har planer på å blandanat hyra en egen lägenhet i älskade kungshamn typ några väckor nästa sommar... för å få tjäna på vuxen-livet med egen bostad liksom ;) så vi ska typ tjäna ihop pängar nu nästa vinter liksom! så jävla soft :)
dock blir de ju liksom sama område som våra päron å så så de blir skit myyyys!

å seeeeen har vi även i sikte att starta en eeegen skit najs dansskola när vi blir äldre! då får man håla på med livs-passionen OCH tjäna rät bra på saaama gång! :D så jääävla smart!

å sen håler vi på å planerar maasa med dans-framtid, lite dansprojekt och upträdande som vi ska göra å klasser som vi ska ta när jag blir frisk i knät.. asså jag har så sjuuukt med dans-energi i min krop som bara vill uuut, jag får abstinensbesvär förfan!!
snart ska jag va fan va frisk och kuna springa runt å dansa å ba leeeva! jag längtar!



"planerarna"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!