buuulllshiit

En sak som jag blir jääävligt förbanad på.. när folk säjer "omg jag tål inte skitsnak! de är de vääärsta jag vet.. blablabla", för att sen gå å snacka jävliiigt mycket skit om andra.. jag menar, det är klart att inget tål skitsnack, om de handlar om än själv, när folk snackat skit om än själv. Men åååh, det är cp å säja så å sedan snacka lika mycket skit om andra!

jag kan säja att jag tål inte skitsnack, men då syftar jag inte bara på mej själv, utan jag syftar på all skit snack! jag går inte bakom ryggen på mina väner å säjer onödig bullshit, jag lysnar inte äns på skitsnack! jag tååål det på riktigt inte. jag mår dåligt när mina kompisar pratar dåligt om mina andra kompisar, jag går oftast därifrån liksom... jag klarar inte äns av skvallerbloggar! asså ååh så jävla onödigt!

dock fins det sjilnad på dålig sanning, och skitsnack... skitsnack är elakt, sanning är sanning!

nu ska jag äta up min frukost å sen åka in till stan med mina små älsklingar sophie å thorén :)
hörs sen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!