vitsgran nästa

okej furst å främst.. ni måste va värdens tråkigaste läsare.. asså de är fan inge kul å blogga om ingen komenterar eller vafasen som hälst :P hahah, jag burjar typ tro att min statestik inte stämer.. för av alla som läser måste de väl vara nåååågon som komenterar?

hur som hälst... sorry för dålig updatering, har haaft en otroooligt soft hälj ute i sjärgården. På Demis somarstäle, med linneaaa! å vi har badat å solat å åkt en jävla masa bååt å haft skit najs!

meeeen om 6 timat bär det av till vitsgran på konfaläger... wooooho! jag är så sjukligt närvös, men de ska bli skit kul!
jag kommer hem om 3 väckor.. så ha det fantastiskt så länge, men inte fööör fantastiskt så att jag misar något.. men jaaa ni fattar!
PUSS PUSS PUSSSSSSS!!
å äxtra puss på mina underbara söta fantastiska otrooooliga kompisar och familj!


Kommentarer
jessica skrev 2010-07-06 @ 23:15:23

hare så gött erica!!! :D <3

URL: http://jessieh.devote.se
... skrev 2010-07-15 @ 15:00:44

hej, jag vet inte vad jag ska skriva, jag ville bara vara snäll och komentera! :) hehe
En Lirare skrev 2010-07-25 @ 11:40:42

katt :O
<(-_-)> <(-_-)> skrev 2010-08-03 @ 00:51:46

Natthumor.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!