från och med du

Ååh, här siter jag, erica CHILLARN falk å chillar med mej själv... äter lite B&J å lysnar på ssssscchhöön mysik...
hahahhahahahahahha fyfan va gay :D nä men ärligt så siter jag här å älskar mit liv å häler i mej glass så jag ska bli fylig, å lysnar på den underbaraste låten som någonsin gjorts! jag får rysningar äånda up i ansiktet av den här låten! å det pirar liksom i magen... det är en sjuuuukkkkk tjänsla! faantastiskt :D




asså ärligt, årets låt.. iaf sommarens låt! ååh, erkän den är sååå mycket sommar?! jag älskade den inan, men så sat vi på en utesärvering på sofias födelsedag, å brevid oss sat de två killar som hade den på sin iphone typ å så sat vi där å sjöng å kola på havet å solen å det va såååå fint å det va sååååå chill, å då burjade jag älskar den liiiiiiite mer! nu är det liksom på max, woohu! lycko ruuuus!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!