JT

jag kom å tängka på när jag va på Justin Timberlake, när han va här för typ 3 år sen... shit man! det va de coolaste jag säääättt! asså jag stog å skrek å grät typ, å det va så jävla grymt! justin timberlake är typ en av mina bästa bästa bäästa liksom :) å så kolade jag lite på youtube nu då, lite flashbacks sådär.. asså jag får rysningar!!


asssså jääävvvvlllaaaaarrr! om ni inte årkar se hela, såå mååste ni spola fram till 3:18.. asså det är helt sjukt va han dansar bra! asså han är så läskigt begåvad så de är sjuuukt!


Kommentarer
BEckii skrev 2010-07-20 @ 19:45:16

HAha kommer ihåg de o jag typ fick ont i magen haha!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!