utväcklingsamtal, klart..!

Åååh, så jävla soft! vi, allstå alla 8or burjar kl 12 imorn, å ska se film i aulan till kl 3. sen slutar vi! åååh jag är så glad, denna väckan är så jävla najs :) aa så ikväl ska jag umgås med lite kompisar hade jag tänk mej.. får se lite!
Och snark äre hälj oxå... woho!

Menmeeeen, idag hade jag utväklingsamtal.. de gick väl bra :)
Mina mål denna tärminen är

1. G i engelska... eftersom jag inte upnått målen i de pga att jag inte har någon grund, så jag bygger på något som inte fins. men de ska jag bli bätre på!
2. Komma i tid.. varje dag kommer jag typ ibland 10min försent till skolan, å de är inte okej! :P
3. Bujra använda stavnings och jälp-program på datorn, och köra robomemo... jag har typ masa program på min dator som ska göra de lätare för mej i skolan, ska bara lära mej de, sen ska jag använda de i skolan :) robomemo är ett program som fins i skolan som ska jälpa för konsentation och typ dyleksi grej..
4. MVG i hemkunskap.. jag har VG nu, och eftersom vi får vårt slutbetyg i de nu så ska jag värkligen anstärnga mej!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!