Nyårslöften

Heeeej allisamans :)
Shit, fursta dagen på nya året, nya deseniumet... Det käns bra! 

Hur har ni de med nyårslöften? Har ni någit som ni låvar er själva?
Själv har jag inga diräkt löften, men de är lite saker som jag ska ta tag i och försöka få till så bra som möjligt! Tillexempel skolan ska jag värklgien ta tag i å bujra om på nytt lite gran. Sen ska jag äta så nyttigt som möjligt och träna så mycket som möjligt (som alla altid låvar sej själva). Och sen ska jag bara försöka va så glad å pigg som möjligt så jag får ett roligare och softare liv liksom..

 




 

(några bilder från 12slaget..)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!