Mycketmycket

NU har jag prisis dushat! fätt sjönt... jag älskar å dusha, de är typ nästan något av de bästa jag vet :) de är sååå sjönt å mysigt å varmt! jag älskar värme!
Nog tjatat om dushar...

Jag ska nu snart gå å läga mej, eller furst ska jag typ borsta tänderna å allt de där.. och smurja in mej med favorit Bodybotter från the body shop, tycker om dom jätte mycket! luktar så himla gått å är as bra :) Min favorit har altid varit, och är fortfarande, papaya! den är så himla fräch och somrig. Men jag gillar typ dom flästa av dom!

Imorn har vi soft dag, 1 lektion liksom! eller a jag burjar halv9 i lärstudion, sen halv10 har vi svenska, sen slutar vi! såååå jääävla najs!
Vi har liksom kortis dagar pga att vi har utväklingsamtal från halv11 på tisdag och onsdag, och då är man ledig, när man inte har sit utväklingsamtal... så altså samma sak på onsdag! De behövs :)

Imorn ska jag leka med carro iaf, vi ska gosa å sen bär de av till gymmet.. kul!

Nä nu ska jag såva :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!