jävla bajsdag

fyfaaaan.. de käns som väärsta seg dagen idag! Ååh jag årkar inte med de!
Jag va hemma igår å i onsdags å tisdags å har typ sömnbrist å hade ont i halsen igår.. även fats jag inte är sjuk så fick jag va hemma!
Å nu vill typ mina päron att jag ska ta de lungt i häljen, å jag vet itne irktigt vad jag ska ta mej till för jag vet inte vart alla håler hus å alla är typ sjuka å jag har inte ätit någonting på hela dagen å jag är rät hungrig å nu får jag snart panik för jag måste städa oxå å sen vet jag itne vad jag ska göra å fyfaaan va jobig denna dagen tjäääääns ! :O

Åååååh, fan! Nä fyfan.. ååh
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!