gooodermårgon

Godag godag små kottar ;)

Nu har jag å vanda prisis gåt up ur sängen, eller aa hon står i dushen nu å jag gör makaroner.. mums!
igår va fääätt mysigt, vi kolade på båda filmerna och gick å la oss vid typ halv 2, sen låg vi å pratade i typ ganska länge.. såmnade inte förns kanske runt 3 tiden. De va såå mysigt!

idag troooor jag å hoppas av hela mit järta att jag ska dansa.. ska ringa min dansskola å kola ifal de är idag de burjar eller nästa väcka, hopashopashopas!

Nä fan nu burjar vi om en och en halv timme.. ska baaara se en film i aulan å sen slutar vi, så jävla soft! så nu ska vi typ äta lite frukost/lunch eftersom vi inte äter i skolan, å så ska vi klä på oss lite mysiga kläder å skuta iväg!

Vi hörs senare :)
Have a nise day !
PUSS


kände inte för å visa mit cooooola fejs nu idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!