Eva och Adam

Trött dag asså... vi vaknade typ vid 3 å sen pratade vi med sofias mamma i typ två timar om skolan å allt sånt där.. å nu är kl 6?

Inatt burjade jag tydligen prata i sömnen.. de är något jag burjat med? det är rätt kul å höra vad man sakt å gjort å så, men de kan ju uppstå pinsama situationer.. Iaf så hade jag varit vädligt glad å skratat och fnissar hökt och ropat "Jaaaa, hihi jaa! wohoo! yäääh!" typ, å sträkt up armarna och hålt på. En glad natt = en bra start på året ;)

NU ska vi kola på Eva och Adam, 2a säsongen! fan va soft va?

Sen imorn ska jag till göteborg i några dagar, sen kommer jag hem till stokholm typ den 4e! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!