the liiiiistaah!

Wiho! jag hitade en cool "lite om 2009 lista" på en tråkig blogg... jag älskar sånt här! varsegod å läääs, om ni vill ;)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jaa självklart!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga... ;)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej så kul fick dom inte ha de;)
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack livet för de!
5. Vilka länder besökte du? frankrike, danmark, tyskland, luxemburj!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Jaa, en liten gose-pöjk skulle inte sita fel!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 11april
8. Vad var din största framgång 2009? hmm, inget speisiellt diräkt, men inga motgångar häller..
9. Största misstaget? Att jag inte njöt tillräkligt av sommarn och när jag måde som aldra bäst!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? sjuk har jag ju varit, svinis.. sen fick jag oxå väärsta ärret på låret för de hände en olyka som vi kan ta en anan gång!
11. Bästa köpet? Den legendarsiska (råsa) mössan!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder apsolut!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? väädligt mycket! men mäst att jag har träfat mycket nya underbara vänner!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Right round-florida, i hate this part-pussycatdolls, bombompow-BEP, boston-augustana, watcha say-jason derulo, starsstrukk-3OH!3, nu måste vi dra-ken ring.... å måååånga fler!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Underbart mycker gladare! de går uppåt!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Dansade lite mer kanske.. + ängnade mer tid åt skolan!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Humm, jag önskar att jag inte skulle bryt mej så mycket om vad folk tyckte och tänkte om mej.. asså mit utseende och så! och att jag inte skulle lysnat på bullshit!
18. Hur tillbringar du julen? Med min kära släkt!
19. Blev du kär i år? Kär är väl å ta i lite, men.. nästan!
20. Favoritprogram på TV? LOST, bigbrother, paradise hotel, brooke knows best, phinias&ferb... osv!
21. Bästa boken du läste i år? Jag läser ingenting som jag inte måste..
22. Största musikaliska upptäckten? ooohjäh, massor! älskar mysik och burjar lyssna på nyt hela tiden..
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ny laptop!
25. Något du önskade dig men inte fick? Faktikgt inte...
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Mys med underbara vänner!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Njaa.. en pojkvän!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? färj! lite glitter,, mycket förstort... men mäst korta kläningar/tjolar och leggings!
29. Vad fick dig att må bra? Mina underbara väner och min familj + sommarn!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Hmm.. ingen riktigt speisell sådär! lite olika små kändis gossar!
31. Vem saknade du? Farfar!<3
32. De bästa nya människorna du träffade? Min älsklings vän caroline, och mörbymäniskor :)

sedär! kul för mej.. inte lika kul för er kanske, men de va bra ändååå ;) Hahaha!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!