nithgmare

Shit... jag vaknade för 10 min sen. Har såvit i prinsip hela dagen! jag vaknade iaf av att jag skrek och grät, och va aldeles svettig och anfådd.. jag drömde så jäävla sårjligt och jag fick typ panik i drömen, kan inte äns beskriva vad de handlade om för de handlade inte om någonting, utan de va liksom bara så mycket som hände på sama gång ..
å de va på ett tåg, men samtidigt va jag på en liten motobbåt med min pappa som va ett jur.. å mamma va påväg till typ london och trode att jag va med henne men de va jag inte å ingen fattade vad jag prtaade om, och jag va med i mammas pojkar oxå, å så va de en mamma som hade ett döt barn.. å mina granar stor på ett bärj å skrek i en mikrofån å de va helt sjukt allting..

Jag typ drömer fortfarande käns de som.. kanske har lite feber :(
usch, + att jag inte ätit någonting på heeeela dagen! ändast en kopp te och lite cola!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!