fannnnn

åååh jag är fät läsen .. :(
de är typ en dålig dag idag tjänner jag.. fan, dagen har bara varit så jävla konstig, å jag vill bara typ gråta nu! och jag va sååå taggad på å dansa idag, å så ringde jag å dubbelkolade ifal raggan burjade idag, å så burjar inte den förns om 2 väckor typ, ååh sjuuut mej!
å + att jag fick reda på att min älsklings lärare som jag hade i raggan, vi ska inte ha henne längre.. ååh. ni förstår säkert inte vad jag menar å tänker att de är värsta pyttinutti grejen över å va läsen å sur för, men om ni va i min situavation skulle ni förståå.. JAG VILL DAAAAAAAAAAAANSA! fan va segt...

jag får väl göra något anat ikväll som får mej på bätre tankar..
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!