västindien

Tjeeena alla kompisar hemma i snökaos och bombhot!

Jag är i västindien nu. Det är otroligt varmt och soligt!

Flygresan gick bra, jag va lite närvös inan men de tjändes helt okej vi flög…

Hur som hälst. När vi landade skulle vi ta en buss till hotelet. efter en halvtime i murkret så blev vi stopade av nån slaks polis eller nåt. Å jag blev jävligt rädd. Men de va typ nån guldborr som skulle över nån bro, så vi va tvungan å vänta på att den åkt förbi. Sen åkte vi iaf vidare. Meen efter ytligare nån halvtime så ligger de ett stort jävla träd över vägen. Det va tydligen någon som hade fält de med mening, typ i protest. Så vi kom inte fram. Därför fick vi bo på ett anat hotel bara över natten. Men dagen efter kom vi fram till vårt riktiga hotel och de va as najs!

I torsdags byte vi hotell, i en lite mer livlig stad. Det är värsta paradisehotel typ… skiiit najsigt! här firade vi jul igår och allt såndär. De va kul!

Idag har vi vart å små shopat lite. Jag köpte en del fina kläder! Men nu ska vi käka så hiner inte skriva mer :)

Jag kommer hem på nyårsafton mårgonen. Då jeeeeflar!

Hopas ni har de as bra hemma! Hörs sen :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!