imorn åker jag hem. satans



jag lever lyx här borta... har prisis fått manikyr. har as frächa naglar nu lagom till nyår. valde en lite diskret brun färj, för er som undrar.
nu ska jag få masach om en halvtimme. det ska bli jävligt sjönt faktiskt. och eftersom vi flyger hem imorn kan de va sjönt å va lite avspänd och upknuten då. de är ju liksom 10 timar sitandes i ett flyg. najs! n0000t! haha men äsch de går fort. desutom flyger vi på natten så man kommer väl till stursta del såva :)
åh de ska bli jobigt å lämna sommarn. de har värkligen vart en jätte härlig resa. det behövdes värkligen efter den här mördar-tärminen. men nu har jag iaf ladat baterierna så nu är jag nästan på 100 ijän och laddad för en ny tärmin. men det är ju trots allt typ 1.5 väcka kvar av låvet när jag kommer hem. så nu ska vi inte tängka på det...

ni får ett inläg senare med masa bilder från resan. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!