En vanlig ANUSdag


jag mår super dåligt just nu... har en fet magkatar, stressmage, tjäns som att jag har ett hål i magsäken som all mat som jag äter åker ut jenom. för jag är hungrig hela tiden. och desutom har jag jätte mänsvärk. sen har jag en jävla sprika i simhuden melan tårna. och så är jag älärgisk mot dom jävla mygorna som äter upp mina ben. och så är det typ storm här...

MEEn jag ska väl inte va den som klagar. jag kunde ju vart i sverige. mit i allt snökaos och murket och bombhot och mellandagssträss och tjuriga käringar... :)

nu ska jag ducha och sen ska vi käka midag! ajöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!