nämen tjenare 2010...

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
ooja!
- Höll du några av dina nyårslöften?
jag tror inte jag hade några.. så ja!
- Blev någon av dina vänner förälder i år?
nepp
- Dog någon som stod dig nära?
nä, som tur va
- Är det något du saknat år 2010 som du vill ha 2011?
en bra mogen och normal liten gosse
- Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
hmmm, många
- Vad var din största framgång 2010?
att jag typ tog tag i skolan och jobade up mej i dom flästa ämnena.
- Största misstagen?
att hösten blev ett stress-helveeete och jag inte äns fick tid eller årk för att umgås med några av mina bästa vänner vilket gjorde att vi gled ifrån varandra lite.. men de tar vi ijän 2011!
- Har du varit sjuk eller skadat dig?
jajamän! stursta skadan va lätt knät... det fysiskt värsta jag vart med om
- Bästa köpet?
hmm, inget diräkt spesielt
- Vad spenderade du mest pengar på?
kläder smink och espresohouse
- Gjorde någonting dig riktigt glad?
sommaren! värdsklas!
och oskar linnros konsären. mycket mycket bra
- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
från och med du -oskar linnros
tenage crime -adrian lux
im on a boat -the lonly island
natteranv -rasmus sebach
- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
bådeock. lite av en bärjodalbana typ.. från typ janoari till september va jag på top, sen blev de nerförsbacke. men äsch de löser sej altid!
- Vad önskar du att du gjort mer?
sprit ut mej i umgänget..
- Vad önskar du att du gjort mindre?
stressssssat och hängt på facebook
- Var du kär i år?
nej
- Hur många förhållanden?
0
- Favoritprogram på tv?
lost, gostwisper, familyguy, och masa andra sånadärna serier
- Bästa boken du läste i år?
elsas mode. det va typ oxå den ändå boken. men den va fan bra! läs den
- Något du önskade dig och fick?
symaskin
- Något du önskade dig men inte fick?
inte vad jag kan minas
- Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Fick prisenter. linnea och sofia va med mej på landet och vi hängde runt lite och sat i en park och åt jordgubar och drack ssiiiider i sooolen och sen på kvälen åt vi ute med min familj och sen spårade vi loss på naten.
- de bästa människorna du umgåts med?
sofia susanna linnea sophie carro, mina bästa
- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
nja.. asså de skulle ju kunat bli bätre nu i höstas men jag vet inte vad som skulle gjort de bätre
- Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
ericafalkig
- Vad fick dig att må bra?
sommaren, mina kompisar, feeeezt, min familj ooch såklart DAAANS
- Vem saknade du?
min farfar
- De bästa nya människor du träffade?
jennny och alla vitsgarn mäniskor typ. och sen typ aa alla som jag umgås med typ.. i love my freinds
- Årets sötaste?
jag själv, lätt! näää men de måste va nån av mina kompisar, typ jenny. värdsa söt!
- Årets största kärlek?
jag är kär i min dans
- Årets bästa?
sommaren, lätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!