bajs å norrmän

okej hej!
Nu är jag liiite tröt här.. ååh va jag stör mej på alla bitra mäniskor på facebook som skriver typ "omg 10 dagar till skolan burjar... :(" VAFAAN?!?!?! vad är folks problem!!!??? ååh jag blir aaas förbanad! snälla jag årkar inte med sånt där tråkgit! asså lev livet ist för å stresa up er för någonting som händer om ett tag.. jag förstår inte! åååh jag fååår daaamp!

hur som hälst! min höst ser juuus ut! jag har så myyycket planer :D

för de fursta ska jag dansa 6 klaser i väckan, om jag får min vilja ijenom.. jazz, popping, balet, magdans, ragga och streetfusion... åååh fan va kul de blir!

sen desutom ska jag till min sjukjymnast en gång i väckan!

seeeen ska jag ha 3 st studdybuddy lekioner i väckan i engelska och NO.. puh!
och utöver de ska jag liksom plugga i andra ämenn i skolan :) yeaaah jag kommer få de så jävla kul i höst! inte en ledig stund! sånt är kul :D


men iaf, det där med att sommarn snart är slut... det är såklart tråkigt,  men ändå så harj ag haft den bästa sommarn i mit liv å den har vart så gaaalen, spåntan och hänndelserik och busig och underar å helt jävla fantastisk så jag finer knapt ord! asså de är såklart sårjöigt att de snart är slut. men jag tjäner inte alls sama tjänsla som tidigare sommrar. jag tror de beror på att jag liksom hunit med allt de som jag planerat å mycket mycket mer som jag knapt kunde dröma om! så jag kommer liksom inte på något sät va missnöjd när den är slut, utan minas sommar10 med otorligt mycket glädje! men vafasen de är lååångt kvar inan de är slut! :D

nu ska jag såva, för imorn ska vi träfa några skit snygga norrmän. och då tjäner jag att jag vill va snygg och fräch! yeeah :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!