jag är arg

jag är förbanad!

nu befiner jag mej i en slaks kris här... jag har ständigt en klump i magen och nu behöver jag hita en lösning på de här problemet för de är så jävla syn att behöva må dåligt över nåt som man ijäntligen inte skulle behöva bry sej om!
jag tjäner bara att de är omöjlgit för mej att vara lyklig i det livet som jag lever just nu å de är jävlgit synd! så nu ska jag ut å leta glädje-pärlor...

Jag har kommit på en ide, som fortfarande är lite hemlig.. men snart så kommer ni få veta! nu är jag rät förbanad på folks själviska atityd så nu ska jag läta lite på mina starka tjänslor å så ska vi se vart de leder :)
men vi hörs om de senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!