jag har värdens snyggaste jeans

Jag å nikita åkte in till stan, käka wraps i humlegården, åkte vidare till täby, träfade min mamma å syrra, köpte block å sånt till skolan, å till sist.... JAG KÖPTE VÄRDENS JÄÄÄVLA SNYGGASTE JEANS! FYFAN VA DOM ÄR SNYYYYGGAA! jag är glad! jag åkrar inte visa nån bild.. för "dagen outfit" är de töntigaste jag vet.. men ni kommer säkert få se dom på mej mååånga gånger :D underbara!
sen bröt jag ihop på tacobar å burja storböla för jag inte vill va hemma... suck!

skit sama.. kvällens planer har jag inte riktig koll på, ska nog troligen va med nikitozz :)
puss


Kommentarer
Anonym skrev 2010-08-16 @ 22:16:07

bruuur i bakgrunden! :D

du är bäst, puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!