hello helicopter

Hej kompisar!
Göteborg-visiten va aaawsom! vi hängde runt i stan hela dagen å sen drog vi oss mot fotbolsmatchen. det va skiiit kul, as mycket snyggingar, å desutom van IFK mot kalmar med 3-1 så de va feeetaste stämningen där!

Idag har jag å sofia å mamma å lilasyster liggat på stranden hela dagen, jag har bränt mej i fejset. fan.

På kvälen kom pappas polare hit med helikopter å åt midag. hahah as spåntant.. nä men min pappa håler på å ta helikopter körkort så han har masa kompisar där på skolan å jenom det, å så hade dom hyrt en helikopter över dagen som dom kom hit med som vi fick flyga med sen! det va aaas coolt!

Nu ska vi snart såva för jag är as tröt och bränd och har typ feber tjäns det som. Så nu ska jag smurja in min söta krop med after sun så jag kan såva!

hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!