deppppp

Tjena kompisar!
jag är as deppig... för nu är vi hemma i stokholm ijän.. helvette, jag årkar fan inte va hemma! jag mår så himla bra på sverijes västra sida, och jag pasar faktiskt inte alls att vara här i stokholm! men nu är det så, å jag får gilla läget.. men jag deeepppar sönder! + att jag är förtjyld fortfarande!

så nu ska jag ducha och ta mina suuuuperstarka näsdropar som jag köpte häromdagen! dom är så sjukligt efektiva, man tar ett sprut och så försviner allting typ! det är sjukt bra :)

sen ska jag nog träfa nikita som jag saknar! det blir mysigt!

och nu avslutar jag dethär inlägget med att säja att den här sommarn har vart de bääääästa någonsin! jag har hunit med så jävla mycket saker som jag aldrig äns kunde dröma om å jag har lärt tjäna jätte mycket underbara mäniskor och jag kommer aldrig någonsin glöma sommar10! för fyfan va ultimat den har varit (den är dock inte slut än) tack alla mäniskor som vart med mej och lyft mitt somarlåv till en nästan onålig höjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!