hallådär köp blåbär

Joo men tjaaa alla!
Jag måste beräta att jag va på sjukhuset idag för typ 3e gången på 2 väckor för mit knä.. jävla stor grej asså!
hur som hälst så mangnetröngkade jag idag, å de va skiiit läskigt! meeeen jag va tvungen så jag la mej i "möööördar maskinen" hahah nej jag skoja. men de va typ som värsta röret som man åkte in i.. men dock som tur va, kunde mit huvud va utanför.. puh!
i varjefal så låg jag där i aparaten blixt stilla i 30min typ... å de ba rykte i benen för jag fick typ tix anfal! :S
Men dom sa att jag va fätt duktig.. så jag får fan ta å ge mej själv en fet jääävla kram!

nä hörni.. snart burjar jag blogga ijän! å då jäklar jäller det att se upp!
PUSS


Hej. jag är cool och driker buljong och har schteeeeekar brilorna på mej. hejdå

Kommentarer
Krissemissen skrev 2010-05-03 @ 22:19:28

hahaha :D duktig erica! :D du får inte skada dig mer :/ <3

URL: http://krissemissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!