Vi måste ta en paus...

Hello alla granar!
snart äre Idol-time! eller? jag tror de iaf ... :)
Maten va mycket god, Hihii! kötbullar å mackisar ! MUUMS!

nu ska jag ta en liten vilo paus från datorn i typ en halvtime... gud! va är de mellan mej å datorn?! jag är typ kär i min honom (datorn), kan inte va från den ! Härregud, mina päron tvingas att jag ska sluta vara så mycket med honom! men de är svååårt! MEN tråts allt ska vi nu ta en paus från varandra ett tag, och jag ska inte va så mycket med honom som jag va förut!
MEN självklart kommer vi tilbringa mycket tid tsm oxå!

Nu ska jag burja med att gå ner å umgås med Tvn i vardagsrumet ist :)

Hörs sen
PUSS


försökte se lite obekväm ut på bild, lyckades jag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!