Besöksrekård!

Tjopåer!

Vill bara medela att jag har besöksrekård idag :) kommer inte medela hur många läsare jag har, eftersom
1. Ni kommer skrata!
2. jag skriver inte för min egen skull !

Men de är iaf trevligt med mycket folk som läser, så fortsät ! =)


Sen tog jag nu reda på vad låten heter, den heter "watcha say" och de är Jason DeRulo som gör den.. Lysna!

Nu ska jag iaf kola på bigbrother, måste säja att jag älakr de! Asså jag kan håla med om att de är typ ett så jävla ointligent program, men de gör de så himla sjöönt! :D  och de är såå ruligt bara! tv400 nu!


Hahaha, 1 ruulig bild på mej ! :D


Kommentarer
Anonym skrev 2009-09-10 @ 21:21:02

sötast!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!