mit liv som TV-tittare?

Tjo allisamans! =)
känns som hela mit liv ägnas åt å se på TV... Haha, kul ? Nä men nu kolar jag på på de där nya programet, kändisjungeln tror jag att de heter!  vet ni vad jag menar? de är iaf något av de sämsta jag sätt! Asså dom är ju knapast i jungeln (?!), ser ut som en jävla studio iaf.. + att dom är ju inte äns kända... aa, jag  vet inte riktigt äns vad programet går ut på! hahaha, de är värkligen kul! :D

Nä, nu ska jag ta å gå å lägga mej snart så jag är pig tills imorn, vi har låång dag!
Skriver ett godnatt inläg senare!

PUSS


Jag redigerade även lite fula bilder på mej.. råsa som ni ser! dom blev faktiskt ganska bra tycker jag. asså de är lite ruligt hur mycket liite redigeringar kan ändra en bild! :)

HIHIHI, den här är liiite krejsi?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!