HEMMA

Tjaaa!
Dagen och kvälen igår va skit härlig! Vi drog ju som sakt in till grönan vid 12 tiden, så vi kom dit vid typ kvart över 1 nån gång :)
Så va vi där till 7tiden...
Hahaha, de roligaste va nog när suanna och amelia skulle åka fritfall tilt, och dom åker upp å så när dom åker ner så skiker sussana de värsta hon kan "AAAH JÄVLA KOSSAAA!!", asså jag å sofia höl på å dö av skratt!
Fins väl inte så mycket mer astt beräta om just grönalund "äventyret" som jag kalade de, masa skratt och skrik och tjokismat kan vi väl samanfatta dagen med!

På kvälen sen då, åt jag midag hemma, sen gick jag ner till knasbollen susanna med sofia, och vi typ busade och lekte massor! Såmnade nån gång rut 1, och så gick vi up vid 10 eftersom jag ska åka till ikea med mina familj nu och sofia skulle dansa..


Min kamra hade 0 bateri, så den dog typ efter denna.. men sofia tog  massor med sin kamra osm kommer up på fecebook, så jag kankse tar dom bästa å läger upp här på bloggen ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!