Jag gillar å mysa!

Sådär. nu har jag gåt ijenom alltihop! Sparar faktikskt en hel del, alla skor, alla väskor och typ hälften av kläderna :)
Jag älskar å ärva kläder å sånt, de är såå bra! Eller de bror förståss på vem man ärver av.. men de är ju oftast bra saker, snygga och så får man ju liksom välja vad man vill ha och inte, utan att de kostar ett öre!
Hur bra är inte de ? :)

Nu siter jag iaf framför disneychanel och myser med mackor å jos, mums!
Jag ju hemma idag eftersom jag varit sjuk hela veckan och mamma å pappa tyckte de itne va någon idé att jag gick till skolan en fredag.. iförsej sjönt!

Kommer även ta de lungt i häljen, eller på lördag ska vi ju på grönan (om jag årkar)eftersom jag inte varit där på typ 2 år.. men anars ska jag ha chill hälj tror jag! :)

Nu ska jag kola på Vänner!
Hörs sen gullrumpor!
PUSS


Häärlgit ellerhur? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!