Mitt nya rum..

PUH! härreguuuud, jag har just dragit up min nya 140 säng för en min smaala, kurvade trapa! de va de jobbigaste på länge, jag trode att den skulle åka ner för hela trappan, och mosa min pappa med lite ryggproblem.. Hum.. de va inte kul iaf !

Men nu är den uppe, nu ska vi bara säta ihop själva sängen med alla delar och liksom. Och när de är klart så drar vi till ikea ijän och köper allt anat! :D åååh jag tror att de kommer bli superbra i mit nya rum!
Ni ska få före-efter bilder när de är klart! så håll ut!

PUSS


Tung som attan! kanske 100 kg ! MINST... eller pappa säjer att den väger 45 typ, men jag vägrar tro de..! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!