Andra avenyn och ny säng..

Hello allisamans !
Jag siter å pratar med lite roliga pärsoner på facebook, Hihi! Jag är oootrligt tröt, så jag ska ta en tidig kväl!
Jag kolar även på andra avenyn.. åh jag kom ihåg för typ ett och ett halft år sen, när jag och rebecka typ följde de värkligen varje avsnit! Varje dag, och om man misade så fick man titta på internät! Härregud, de va tider de ! ;)

Och så vill jag bara säja till min älsklings Nina som liger hemma med halsont att du ska krya på dej massor, stakars unge! saknar dej massor :)

Nuu så har min nya säng kommit, så den ska sätas ihop1 Ni får bilder sen! JAG LÅVAR ! :D

PUSS

Kommentarer
Anonym skrev 2009-09-17 @ 22:48:40

jag kan ta din gamla! Ring mig! Jag är villig att betala storkovan!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!