JAG ÄLSKAR Å DANSA!

Heello!
Nu är jag hemma från dansen, vi hade vikarie! trevligt, lite anurlunda danslektion... Men de va kul :)
Asså jag älskar å dansa, de är värkligen något som jag mår riktigt bra av! Asså om jag inte dansar regelbundet så kan jag typ inte få ut mina känslor årdentligt! de blir som jag stängs in, förstår ni? Jag har värkligen hitat min passion, och jag är överlyklig för de! Och iår har jag värkligen bestämt mej för å satsa allt typ, jag ska växa som dnasare, och med de kommer jag oxå växa som pärson! Jag ska utväklas å kommer värkligen visa vad jag går för! 
Som min kära vän Tessan sa till mej, hon sa "Mini, de är så underbart att du har din dans. Du är en av få som liksom värkligen har något som du satsar på och som är din grej..!". asså de är så härligt när folk förstår mej å säjer sånt, de är så jag känner oxå! De är inte alla som vet vad dom vill, och som har något spesielt som säter spår i pärsonligheten, men jag har de. Och jag är värkligen stolt över att vara en dansare!
 

Har ni oxå något som ni typ lever för? Om inte, så försök hita något som ni värkligen gillar! Ni kommer förstå vad jag menar när ni träfat rätt ;) Den underbara känslan!
Ha de gött underbara folket !
PUSS!


Erica och fille! ni vet fille i bounce?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!