inläg som jag glömde publisera imorse..

Godmorgon allisamans! :)

Förlåt för stresiga inlägg igår.. men ni skulle se mej! Jag brukar nästan aldrig bli stressad, men igår! IGÅR! de va stresens dag kan jag säja.. när jag tillslut komit hem från dansen, så liksom sprang jag runt som en tok. Galet, och jag blev inte klar för äns vid 12 någon gång..
Inläggen som jag skrev kom jag knapt ihåg vad jag skrev på, eftersom jag hafsade ihop dom snappt och tänkte på 100 andra saker samtidigt .

Aa förlåt iaf ! Nu har jag gåt up för ett tag sen, packat lite mer, lysnar på the voice, och ska ducha snart!
Jag låvar å skriva minst 2 inläg inann vi åker.

PUSS

Ni får 2 söta bilder på mej å surri från igår :)


Ni får 2 söta bilder på mej å surri från igår :)


Kommentarer
SURRI skrev 2009-09-20 @ 22:13:29

MJAAAAOOO!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!