LYCKA!

Asså jag har typ en lyckopäriod!
JAg vet inte varför.. men de är så fruktansvärt härligt! Jag går runt och bublar av lycka som bara vill ut! Jag kan inte sita still har jag kommit på oxå, jag siter och gungar med benen och typ knäper med fingrarna omedvetet.. Asså jag måste göra de.. jag får typ ont anars! Låter de inte underbart? jo de gör de! Och de är det oxå!
Asså jag värkligen älskar å va glad. Plus att jag har kommit på att jag är sälan arg och lässen längre.. De är klart att man har sina dåliga dagar, men sen ser jag någon som jag tycker om å då försviner de typ ! och imron ska jag värkligen försöka sprida min lycka över till mina uinderbara vänner som jag älskar så mycket!

Ha de skit bra, så hörs vi om en liten stund ! =)
PUSSPÅERALLASÖTNOSAR


De här är mycket av min lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!