STRES MED STORA BOKSTÄVER!

Oooj, jag är hur läsen som hälst för uuusel updatering!
Jag ska snappt beräta om min otroligt stressiga dag...  OBS! ÅKER PÅ KLASRESA IMRON!
*Skola till Klokan 10över4
*Vänta på susana, och sen gå hem med henne..
*burja packa liiite..
*åka till mormor och morfar och äter midag
*till täbban och köper ny mössa och även en härlig tunika typ..
*dansar ragga i en och en halv timme, som för överigtg va underbart!
*handlar nödprovians i form av godis och chips och cola..
*åker hem och burjar packa...

OCH NU STÅR JAG MIT I MIN PAKNING OCH ÄR INTE KLAR OCH MÅSTE DUCHA OCH GÖRA AÖÖT MÖJLIGT!
hjääääääääääääääääääääääääääälp!

Aja :) vi hörs om en liten stund!


Nya mösan, är den inte unerbar? är den inte såå jag?

vi hörs gått folk!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!