SO!

Åh, jag är heelt slut! har såvit sen klokan 3 till 6. gissa vem som kommer ha svårt å såva ikväl?

Nä men jag hoppas dansen. aldeles för trött + att jag har ju, som jag sakt 100 gånger nu, SO prov imorn... Om jag kuggar på de så hopar jag av skolan! NÄSTAN iaf, kom ni ihåg inläget jag skrev om mina betyg?
De tänket fungkar nästan inte längre.. jag tror att jag kan så himla mycket och så. men de finns inget som jag kan riktigt bra! skit samma, jag ansträner mej och vill, är inte de det viktigaste?

Fan de är ju så jävla änkelt å få bra betyg i tex Idrot, men när jag ska visa att jag kan osv, så visar de sej bara hur himla klumpig jag är! När jag värkligen försöker sparka bollen mot mål så åker den ut på sidan om planen och alla blir typ sura! Nä nu jävlar, SO provet är viktigt för mej! Klarar jag inte de kommer jag ha sämst självförtroende länge!

Hur tänker ni med betyg och så?

Mot SO böckerna..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!