Sjuk

Hej glada barn!
länge sen nu.. Jaa asså jag har inte haft nån lust å skriva! de är så, lite upp å ner.. och sen har jag inte haft så jätte mycket intresant å skriva om.. Men nu är jag här ijän för å stana ett tag :)

Ja, som rubriken säjer är jag hemma å är sjuk idag. jag va typ fätt tröt i fredags så jag stanade hemma.. och sen på lördagen tyckte jag att jag måde bätre, så jag drog till stan med tessan å vanda. och sen på kvälen va vi hemma hos tessan några strycken.. :)
men sen igår blev jag riktigt dålig asså typ as förtjyld, så jag låg i sängen och gick på alvedon typ, men så idag är jag lite bätre så jag satsar på å gå till skolan imron ! :)

hörs people!

aa, jag är faktiskt fät gullig idag, förutom mit sjuka ansikte..! jag låvar , ni kommer inte må bra av å se de.. så därav domma peas tecknenra för ansiktet :) jag är ingen tönt!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!