SÅV-TIME!

Heej sötingar!
Kom hem från skolan för ett tag sen.. gick till pavven lite efter skolan, jag årkade inte sykla hem så jag stanade där ett tag.. umgicks lite med trevligt folk! :)
Skolan va bra! onsdagar är fät sjöna, typ kort dag och sköna lektioner ! så de är braa. Ändå är jag galet tröt just nu (?) Humm.. Men jag ska nog ta å såva en stund nu!

morn är det torsdag... låååång jobig dag, sen äre fredag. och vet ni vad som händer på fredag? Klassresa... åker på fredag mårgon och kommer hem söndag nån gång...

Men hoppas ni haft en topen dag! Jag updaterar mer senare.
PUSSPÅRUMPAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!