packnig klar!

Puh, sådär ja.. nu burjar jag bli lite smått klar här! Har packat det mästa... och så har jag duchat och allt de där! Kommer ta en snab duch imron biti oxå så jag är fräch till själva resan!
Man får typ bara ha med sej en liten väska på 50liter, så de är därför de har varit så jävla svårt å packa! Men nu har jag med mej alt jag behöver..
1.KLÄDER, jeans, mjukisbralor, munktröjor, t-shirtar, linen, underkläder, långärmade tröjor, tights, såvkläder mm!
2.REGN+VIND "DREKT", jacka och byxor.
3. NÄSESÄR, tand grejer, tvål, shampo, vaselin, kräm, alkogel MM!
4."HANDVÄSKAN", har mina viktigaste saker i bagen oxå, ingen handväska på en båt... typ Ipod, mobil, kamra!
5. NÖDPROVIANS, godis, chips, cola
6. Såvsäck + kude + nalle!
7. FLYTVÄST
!
8. SKOR, stövlar och gympadojor!
7. MÖSSA, VANTAR OCH HALSDUK!

AA, de är väl bra?
Nu ska jag ta å såva lite.. men vi hörs om några timmar ijän! skriver ett hejdå inläg.. PROMISE! =)
PUSS STNOSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!