orienterings jävlar!

Åååh jag är sååå arg! eller okej, överdrivt, jag är faktiskt ganska glad! :)
Förutom att orienteringen gick sämst... asså jag är typ läsen för de eftersom de är en del av betyget i Idrot. Ivarjefall så gick jag å letade koontroller i rinkebyskogen med Balle. Ingen av oss är så bra på å läsa kartan, så vi följde efter några killar i vår paralellklas, eftersom dom värkade bra på orientering..!
Så tog vi 1an och 2an, sen märkte dom att vi följde efter, så dom typ sprang ifrån oss. sen hittade vi dom itne! Rackarns, vi va vilse!
sen när vi skulle fråga folk vart vi va någonstans så kunde ingen visa + att vi hade värsta svåra kartan!

sen hitade vi efter ca 2.5 timme eljusspåret. och följde de hela vägen till mål! Woho!
Ett plågsamt IG fick vi... asså de stör mej som 17! asså jag tycker ändå inte jag är såå dålig på orientering! humm.... förvirade kände vi oss iaf!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!