NU ÄR MINI HEMMA!

Heeej gullegrisar!

Nu är jag hemma! jag har haft de så mycket mycket bätre än vad jag förväntade mej! de va toppen väder, och vi behövde typ inye göra någonting på dagarna...
asså de va en väldigt stor och fräch båt. Dagarna gick typ ut på att vi låg på däcket på båten, i bikini och solade och sjöng och bara softade.. jälpte till lite med maten och disken och seglerna och allt de där.. men nästan bara chill ! :)
sen på kvälarna såv typ hälften av alla ute på däck dåra.. men jag låg inne i "vardagsrumet" och såv hela natten, HiHi!
Ni får bilder och mer detaljer sen kanske :)
Nu ska jag dansa!

hörs sen!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!