något att funta på...

Jag har tänkt på en sak... varför läser välidgt många dessies blogg? jo för den är så jäävla töntig och för man blir beroende... asså man mår bäkrligen inte bra av hennes blogg, så varför läsa? de är inte så att man får tips och ideer om hur man ska leva sitt liv. man vill ju järna inte va som henne. Humm..?
Därför har jag nu bestämt mej för å hoppa alla dom där fjårtisbloggarna, och köra mitt eget rejs ist :) asså jag läser typ mina kompisars bloggar och carolina junnings blogg och så. men inte mer! Palla att man läger tid på å lära sej om någons liv, som man aldirg träfat i hela livet.. som inte har något vättigt att säja. utan bara pratar på om hur snygga dom är och hur fula alla adnra är, och hur mycket dom älskar å festa och blabla..! värklgen kul! Asså jag vett att dom fejkar mycket å så.. men ändå! kom ijän, vad har man för liv om man måste läsa om andras fejk liv, och känna att man är sämre?!

Aa, något å tänka på kanske?

PUSS


Kommentarer
linnea skrev 2009-09-26 @ 13:26:22

Du har en poäng, men samtidigt HAR man träffat dom, så vet man att deras spel i bloggen är så smart de kan bli. Dom tjänar ´pengar på att få bättre självförtroende. Genom att sitta och berätta hur mycket dom älskar sig själva tjänar dom pengar på, stora pengar för deras ålder. Idén är smart, och det finns mer vett bakom deras pannben än man tror, tycker man ska ta deras bloggar med en nypasalt och läser man dom, så läser man dom för underhållning (;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!