Min robot dag...

Hejsan,
jag har haft en stresig dag!
i skolan hade vi lego-projektet! vi skulle programera våra robotar, och de va hur svårt som hälst! så grabarna i min grup burjade dryga å blev lite arga när jag ville programera! För upgiften är inddividuel, och om jag tex inte programerar, å visar att jag kan så kommer jag inte få b ra betyg i detta!

Så jag fick väldigt mycket surt i mej.. så jag gick iväg flera gånger å ville skrika ut, å typ gråta för jag va förbanad! men de gjorde jag inte, utan pratade bara med min kära vän Balle och min andra kära vän Soffan ! :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!