min lååånga dag!

Heello,
förlåt för tråkig updatering.. jag va furst hemma hos de gulliga fölsedagsbarnet, och vi hade super mys! Hon slängde ut typ 300 pängar på mej, samtidigt! Hon typ viftade med en sån grön fågel med mössa, som man har sina pängar i, typ som ett gosedjur som är en burk.. och så öpnades den och allt flög ut som ett jävla regn på mej... haha, de va ruuligt!

Sen åkte jag in till stan med min familj och 2 andra famlijer och bowlade, de va oxå ruuligt :) efter den lila aktiviteten gick vi hem till en dude i stan å åt midag. förutom alla päron som gick ut på rösturang. Många glada skratt ikväl! :)

Nu är jag hemma och är skiiit tröt! tönkte ta å nanna snart. Men vi hörs imron! inga planer för mårgondagen förutom dans, så om ni vill leka med mej så ring! :)

PUSSPUSS


Ungefär så här såg jag ut idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!