min dag...

Heej bejbisar! :)
härlig dag idag faktiskt! Burjade med att jag kom liite försent till matten.. vi hade för övrigt diagnos, de gick bra! jag hann med hela (brukar oftast inte göra de..) så jag är nöjd! + att jag tror de gick väldigt bra.
sen hade vi franska, tråååkigt! sen SO, vi fick faktiskt fätt mycke gjort på SOn, vi har prov på islam på fredag så vi typ pluggade och hade värtsa diskutionen om Muhammed, HiHi!

Sen på lunchen fick jag typ skit ont i järtat! lääskigt! de va typ både sykiskt och fysiskt.. asså jag va typ läsen av okänd anledning... asså jag kände att gråten va påväg flera gånger utan anledning! men sen på idroten blev jag glad ijän. vi körde friskis och svettis och jag å Balle och Soffi va typ galna!

hörs snart
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!