Måndagar framöver..

Heeej sötingar!
Ooj, usel uppdaterin´idag... beror på att jag inte får en ledig stund förens typ halv 8 på kvälen på måndagar... Jo asså jag har skola, och slutar 10över4. Då drar jag mej mot busen, och tunelbanan. Sen när jag är framme i stan har jag en halvtimme på mej tills min dansklass burjar! Och då ska jag köpa mellis, äta, byta om, och gå dit! Puh!
Sen dansar jag i en och en halvtimme ungefär... sen ska jag hem, och DÅ kan jag pusta ut!

Jaa, stresig dag ellerhur?

Nu siter jag här och äter ett pallat äple från grannarnas trädgård :) MUMS, de smakar extra gåt när man har tagit de...! HIHI, håler ni inte meed?



Jaa, en vanlig ensam-chill-kväls-erica... Vad tyks? Själv tycker jag att jag ser ut så här på varända bild från webcamen nu mera.. Hihi, sama tröja och osminkad iaf ! ;)

Meeen gullrumpor, vi hörs om en stund!
PUSS

Kommentarer
En stark beundrare skrev 2009-09-14 @ 22:27:18

du är jätte snygg utan smink !
beundrade nummer 1! :) skrev 2009-09-17 @ 07:09:40

ahaaaaaa!! du himla sööt och love you hair cutiiepay! :D maahaha love ya ///

en du älskar babie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!