LÄS DETTA, DE ÄR SJUKT!

Okej jag har haft en helt GALEN natt. Jag såmnade imin nya sjöna säng vid halv 11 tiden.
-EXAKT klokan 00.00 vaknar jag up av att jag hör VÄRDENS HÖKSTA SMÄLL, de lät som om nån stog i mit rum å sjöt med en pistol ungefär! ´Så jag springer ner till mamma å pappa som även dom vaknade av smälarna. Vi kolar up, och såklart vare bara fyvärkerier...
-EXAKT 00.01 får jag ett sms, där ståre ungefär "Gratis, när kommer du å hälsar på DDU" från okänt nummer. Jag smsar tbk "Hejsan :) vem är du?" Och så får jag tbk "Enligt kyrkobokföringen är jag din far". JAG HÖL PÅ Å DÖÖÖÖ AV RÄDSLA! jag burjade fan nästan gråta, låg å vred mej å så, ville spy! Och när jag gick å kolade numret på Eniro så va de typ ett namn men ingen adres riktigt...
-Jag som inte äns är kristen trode fan att de va typ gud eller nån som hade kontaktat mej...! Försår ni?! Furst vaknar exatk 00.00 av smälar från himlen, för å sen få ett sms där de står att han är min far`? HJÄLP!
-Men så berätade jag för mamma å pappa, som iförsej blev lite chokade oxå, men sen sa dom att jag skulle lunga ner mej å att de inte va nån fara, nån hade fåt ffel numer...
-Men sen när jag vaknar så får jag ett till däre står "vad tyckte du om de svaret, kom järna å hälsa på med familjen, men beräta järna lite innan! DDU" hummm? så skriver jag "du har fel nr.." och så har han inte svarat sen däs..
-JAG SKAKAR FORTFARANDE! jag är så jävla räd.... puh!


Vad betyder deta? KAN JAG VA NÄSTA JESUS?! nej! så äre inte... men hmm`?


HA EN BRA DAG! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!