jag har järnbrist!

Heej på er,
som ni ser på rubriken så har jag järnbrist... inte som visa tror, att jag har liten hjärna, utan att jag har brist på ämnet järn... de är därför jag käner mej så jäkla snurrig och ont i huvet och hängig! + att jag har brist på lite andra vitaminer..

mammsen va idag och köpte tabletter till mej som jags ka burja äta, så jag kommer må bätre snart :)

SO provet är nu avklarat! tror de blev ett VG om jag ska va ärlig! så de känns JÄTTE BRA! jag är himla stolt att de gick bätre än jag trodde! Jag körde muntligt med min svenska lärare och han sa att han tyckte de va jätte bra å så, satt woho!

Nä nu ska jag äta snart å så får vi se vad jag hittar på ikväl!:)
PUSS


som ni säkert märkt så älskar jag å redigera bilder i svartvit.. jag gillar denna för ögonen typ glitrar, ser ni? :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!