JAG ÄR SUR!

Jag är lite sur just nu.. jag får nämligen inte gå till skolan imorn! Jävla satan asså.. jag är så tagggad på å gå, aså jag har ju inte varit i skolan på en vecka å så saknar jag alla mina kompisar och käner bara att jag mååååste dit eftersom jag kommer liga så in i helvete mycket efter i skolan..

MEN de löser sej nooog ska vi se!
Jag är bara arj att jag inte får även fast jag mår bra liksom..!

Aa nu ska jag glädja mej lite jenom å kolla på BB :)

PUSS


Så här kan jag se ut när jag är lite sjuk och arg! :) hihi, jag blir faktiskt lite full i skrat när jag ser denna !


Kommentarer
caroline mörner skrev 2009-09-12 @ 13:14:29

vad är BB? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!