JAG ÄR INTE KORKAD!

nu är jag hemma! vi hade trevligt !

Iaf är jag jäävligt tröt å folk som är så jävla ytliga och falska! mäniskor som jag är nära kompis med säjer bakom min rygg att jag är dum i huvet...
Jag menar varför?!
De är bara så underligt falskt!
Asså vad har jag gjort för å få den stämpeln?!
De är ett sjukt betende...
En vän som säjer så om mej, känner isånnafal mej inte tillräkligt bra för å kuna utala sej om någonting sånt. Den har inte sät mina bra sidor som är så jävla mycket starkare än dom dåliga..
Att vara smart handlar inte om några jävla sifror, de är ingen jävla text! de är hur man ser på saker, hur man lever sit liv, att man vet vad man vill, man är säker på sej själv och är trevlig mot mäniskor runt omkring...
Säjer man att någon mäniska som man är kompis med är dum i huvet, då fattar man själv vem de ijäntligen är som är korkad!
Att tala om för någon hur puckad den är, de är så otroligt osäkert bara!
Jag blir otroligt läsen, för de är hämskt hur folk försöker bli sädda, de är hämskt hur folk behöver få bekräftelser, Kom ijän!
Läs detta och förstå att jag inte är en korkad tjej, jag är smart! jag vet vad jag vill, jag ser livet från olika vinklar, jag fattar när de är något fel... bara för man tänker liite långsamt ibland är man inte korkad!


hopas ni haft en bra kväl iaf !
PUSS


Kommentarer
sofia skrev 2009-09-12 @ 10:40:12

men erica du va ju med på skämtet? ;) :S <3

URL: http://bblommans.blogg.se/
nina skrev 2009-09-13 @ 18:27:52

usch vilket svinhuvud personen är!

din blogg är jättebra sötis :D <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!